Küldj nekünk levelet

[contact-form-7 404 "Nem található"]

Gyakran feltett kérdések

Itt a legtöbb kérdésedre választ találsz:

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

1. Házhotszállítás GLS futárszolgálattal

2. GLS csomagponti átvétel

Érvényes szállítási díjak:

GLS Házhozszállítás Szállítási idő: 2-3 munkanap  590 Ft
GLS Expressz Szállítás Szállítási idő: 1-3 munkanap  790 Ft
GLS csomagpont Szállítási idő: 2-3 munkanap  790 Ft

Szállítási díj 9990 Ft rendelési érték felett:

Házhozszállítás Szállítási idő: 2-3 munkanap   0 Ft
Milyen fizetési lehetőségek vannak?

1. – Bankkártyás fizetés:

Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, biztonságos portálon keresztül.
MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

2. – Utánvét

A rendelt termékek ellenértékét, kifizetheti a csomag készhezvételekor, közvetlenül a futárnak!

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

Ha megrendelését 12:00 előtt adja le:

A csomagját még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, ami a választott szállítási módtól függően 1 vagy 2 munkanap alatt ér célba.
(Ha a csomagját szeretné a megrendelést követő munkanapon kézhez kapni, abban esetben a terméket legkésőbb 12:00-ig meg kell megrendelni, expressz szállítási móddal.)

Ha megrendelését 12:00 után adja le:

A csomagját a következő munkanapon adjuk át a futárszolgálatnak, ami a ezután a választott szállítási módtól függően 1 vagy 2 munkanap alatt ér célba.

Biztonságban vannak a megadott adataim?

Természetesen igen! A megadott adataid harmadik félnek soha nem adjuk át, továbbá az egész oldal SSL titkosítás alatt áll.

Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-105865/2016

Mi történik a rendelésem után?

1. Először küldünk egy automata visszaigazoló emailt, a rendelés adataival és a szállítási címmel, majd megkezdjük a rendelés feldolgozását.

2. A rendelés feldolgozása általában a leadás munkanapján megörténik és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Erről email-ben értesítünk.

3. A csomagot az ezt követőmunkanapon szállítja ki a futár a megadott címre

Milyen számlát kapok a rendelésemről?

A rendelés teljes összegéről 0% Áfa tartalmú AAM számla kerül kiállításra, amit a csomagban találsz majd a megrendelt termékek mellett.

Visszacserélhetem a terméket ha nem tetszik?

Igen. Törvényileg 2 hét áll rendelkezésedre, hogy eldöntsd tetszik-e a termék, azonban visszacserélés esetén a terméknek használattól mentesnek, azaz hibátlan állapotban kell lennie, az eredeti csomagolásában.

Tehát a rendelt tokot kiveheted a csomagolásból, felpróbálhatod a telefonodra. Ha a tok nem tetszik, kérünk arra, hogy ne használd! Tedd vissza a csomagolásába és írj nekünk a kapcsolat menüpont alatt!